donderdag 23 december 2010

Ehm....Tja....hier ben ik weer!


4 oktober was mijn laatste post hier en nu zitten we alweer op 23 december!
Ow ow ow wat gaat de tijd snel, er is zoveel gebeurt: Ik heb een hondje (Guus), mijn nieuwe laptop was 12 weken weg, ik loop nu 5 dagen in de week stage en ga zo maar door.
Ik ga jullie van alles op de hoogte brengen maar wat ik als eerst ga doen is jullie voorzien van veel, heel veel, posts over van alles!
Binnenkort zitten wij alweer in het nieuwe jaar, zo een jaar gaat echt snel! Ik weet nog hoe Oud en Nieuw was vorig jaar. Ik was toen bij mijn schoonouders, dit jaar vier ik het gewoon thuis lekker met mijn vriend, dochtertje en hondje. Voor het eerst in ons eigen huisje! Ik ben benieuwd hoe het is, natuurlijk gezellig dat weet ik nu al maar ik ben vooral benieuwd of er in onze buurt veel vuurwerk afgestoken wordt.

Met het nieuwe jaar komen ook de voornemens, natuurlijk heb ik die zoals ieder jaar ook weer in huis. Meestal zijn het van die voornemens die nergens toe lijden, maar nu heb ik er een die ik zeker waar wil maken! Mijn enigste voornemen voor 2011 is meer tijd voor mezelf vrij maken. Ik loop nu 5 dagen per week stage en negen van de tien keer werk ik ook nog eens in het weekend en dan ga ik in de avonduurtje opppassen. Daartussen heb ik ook nog alle andere dagelijkse bezigheden die elke keer terug komen zoals het huishouden, Guus, huiswerk mijn dochtertje van en naar school brengen en ga zo maar door.
 
Zodra ik dan even tijd heb wil ik alles tegelijk doen en dat lukt niet, daarom heb ik me voorgenomen om vaker ''nee'' te zeggen. Ik hoef niet altijd op te passen, ik hoef niet altijd bij ieder feestje voor mijn werk aanwezig te zijn ik kan ook gewoon een keer ''nee'' zeggen en wat voor mezelf gaan doen. Want als ik dat doe, heb ik ook meer tijd om te bloggen, zelf heb ik de afgelopen twee maanden amper een blog gelezen. Nu ik twee weken vakantie heb ben ik toch maar weer even gaan lezen en wat miste ik het zeg! Vooral om zelf wat te schrijven en dan jullie leuke reactie's te lezen. Dus vanaf nu kunnen jullie weer vaker posts van mijn verwachten over, beauty, aankopen, tips, fashion en andere onderwerpen.

Ik hoop dat jullie er ook weer zin in hebben?! Ik in iedergeval wel!