donderdag 7 oktober 2010

Film Tips!

Ik ga niet vaak naar de bios maar als ik eindelijk een keer ga dan draaien er zoveel leuke films dat ik niet kan kiezen, vaak ga ik dan ook ineens een paar keer achter elkaar. Negen van de tien keer als een film dan afgelopen is roep ik altijd ''wat een *** eind'', dit omdat de meeste films tegenwoordig ophouden als ik graag nog wil weten hoe het nou echt afloopt, bijvoorbeeld als een stelletje weer eindelijk bij elkaar is. De film is dan ook gelijk afgelopen, ik wil dan altijd nog graag weten hoe ze nu verder gaan, zijn er dingen veranderd, leven ze verders dan echt nog zo happy etc... Films met een open eind zijn dan ook echt niets voor mij, zit je 1,5 uur naar een film te kijken weet je nog niet hoe het afloopt, ik kan je vertellen dat is heel frustrerend vooral als er geen vervolg op komt. Ik ben echt iemand die wil weten hoe het afloopt, goed of kwaad ik heb een eind nodig!
Sommige films wil ik echt heel erg graag in de bioscoop zien andere download ik gewoon en kijk ik thuis. Aangezien ik dus niet zo vaak naar de bioscoop ga mis ik soms ook wel leuke films, maar die kijk ik gewoon enkele weken/maanden later lekker thuis. Deze films staan nu op de kijk planning:

Vampires Suck


Vampires Suck is een komische vampierenfilm met een knipoog naar tienersensaties Twilight en Gossip Girl. De mooie Becca moet een keuze maken tussen twee jongens: de één mysterieus en chagrijnig, de ander lief en stabiel. Terwijl ze verscheurd wordt tussen twee liefdes, probeert ze een familiediner met vampieren te overleven zonder zelf het hoofdgerecht te worden. En alsof dat nog niet genoeg is, wordt ze ook helemaal gek van haar overbezorgde vader. Gelukkig krijgt ze hulp vanuit alle hoeken, van Alice (uit een mysterieus wonderland) tot Lady Gaga!

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader



Derde deel van The Chronicles of Narnia waarin Lucy en Edmund terugkeren naar Narnia om samen met prins Caspian een zeereis te maken op een schip.

The Switch

In deze eigenzinnige feelgood komedie van de makers van Juno, besluit vrijgezelle Kassie (Jennifer Aniston) via een spermadonor zwanger te willen worden, tot groot ongenoegen van haar beste vriend Wallie (Jason Bateman). Nadat ze de perfecte kandidaat in de zeer aantrekkelijke Roland (Patrick Wilson) heeft gevonden, geeft Kassie een feestje ter ere van de daadwerkelijke inseminatie. Hier vindt echter een niet geplande last-minute verwisseling plaats, die pas jaren later aan het licht komt...

Going The Distance



Erins (Drew Barrymore) droge humor en ongecensureerde openhartigheid charmeren de kersverse vrijgezel Garrett (Justin Long) tijdens een potje bier, een pubquiz en een ontbijtje de volgende ochtend. Hun chemie wakkert een hartstochtelijke zomeraffaire aan, maar geen van beiden verwachten dat het stand houdt wanneer Erin teruggaat naar haar huis in San Francisco en Garrett achterblijft voor zijn baan in New York. Wanneer zes weken lang door de stad struinen opeens wel iets lijkt te gaan betekenen, zijn ze er niet meer zo zeker van dat ze de romance willen beëindigen. Terwijl Garretts vrienden Box (Jason Sudeikis) en Dan (Charlie Day) hem plagen met zijn vaste verkering met zijn mobiele telefoon, zijn ze er eigenlijk niet zo blij mee dat ze hun beste drinkmaatje verliezen aan weer een onstuimige romance. Ook Erins overgevoelige, overbezorgde getrouwde zus Corrine (Christina Applegate) wil Erin ervan weerhouden dit wel heel vaak betreden pad te volgen.

Maar ondanks dat ze ver uit elkaar wonen, hun vrienden en familie alleen maar negatief over hun relatie zijn en de onverwachte verleidingen die op hun pad komen, heeft dit stel misschien toch de liefde van hun leven gevonden. En met veel sms-jes, erotische berichtjes en telefoontjes in het holst van de nacht, lijkt het erop dat ze zelfs deze afstand kunnen overbruggen.


Ik ben echt heel benieuwd naar de films, wanneer ik ze ga kijken weet ik nog niet maar in iedergeval wel binnenkort. Lekker als het buiten regent een filmpje kijken met een zak/bak chips/popcorn en warme chocomelk. Yeah, ik heb er zin in!

Lijken deze films jullie leuk?
Of hebben jullie een van deze films gezien en hoe vonden jullie die?