maandag 4 oktober 2010

NYX 118 Earth

Deze NYX lipgloss komt uit een bestelling die ik had gedaan bij Boozyshop. Ik had eerst een andere besteld maar die was er helaas niet meer, daarvoor in de plaats heb ik deze gekozen. Het is een mooie licht bruine kleur met een paarse ondertoon genaamd: NYX 118 Earth.
De lipglos breng makkelijk aan met het fijne kwastje dat in een punt staat. Ik moest wel wat meer smeren dan een keer om de kleur mooi egaal op te krijgen omdat het anders op bepaalde plekken donkerder was dan op andere. Maar toen hij zat was hij mooi!
De geur doet mij aan vroeger denken, kennen jullie die staafjes waterijs in al die verschillende smaken? Deze lipgloss ruikt naar de paarse van deze ijsjes, lekker fris naar kersen.
De gloss voelt na het aanbrengen op je lippen vloeibaar aan waardoor ik de hele tijd met mijn lippen over elkaar blijf wrijven, hij is dus niet plakkerig! Dat vind ik echt een pluspunt want als ik een lipgloss op heb die plakkerig is heb ik de hele tijd het gevoel alsof ik zo een plakkerige snoep mond heb, je weet wel wat je altijd bij van die kleine kinderen ziet. Wel geeft de gloss af, als je hebt gedronken dan zie je gelijk een afdruk op je glas zitten, misschien valt dit nu wel meer op omdat het een bruine kleur is. De kleur blijft echter wel goed zitten maar wordt door dit afgeven minder vloeibaar en wat doffer maar dit doet echter niets aan de kleur af.
Ik vind het een hele fijne lipgloss, hij droogt je lippen niet uit en blijft redelijk lang zitten. Deze gloss is verkrijgbaar  in verschillende kleuren.