dinsdag 18 januari 2011

Vakbeurs Uiterlijke Verzorging


Van de week was ik wat aan het opruimen in huis en toen kwam ik nog wat post tegen. Het was post dat ik wat vluchtig had gelezen en even aan de kant had gelegt. Maar nu had ik de tijd om het volledig te lezen, het was een uitnodiging! Ik vind het altijd leuk om een uitnodiging te ontvangen, helemaal als het iets is waarvan ik helemaal gek ben. Laat dit nou net zo een uitnodiging zijn!

Via Deconails ben ik uitgenodigd om naar de vakbeurs uiterlijke verzorging te komen op 22, 23 of 24 januari. Super leuk lijkt mij dat, om samen met andere mensen die dezelfde interesse hebben op een beurs naar de nieuwste, leukste en populaiste beautyproducten te kijken en informatie uit te wisselen. Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het was en wat ik er heb geshopt!

Gaan jullie ook naar de beurs?
Zijn jullie wel eens naar zo een beurs geweest?