woensdag 5 januari 2011

Koh Matt!

Rood en mat zijn beide niet echt kenmerken waarop ik val bij nagellak, ik hou van opvallende mooie glansende lakjes en rood tja...Ik heb er wel een paar in mijn stash maar echt mijn kleur is het niet. Maar ik moet toegeven deze lak heeft wel wat. Nadat ik op elke vinger een laagje had aangebracht werd ik helemaal vrolijk van de kleur. Het is rood maar door het matte effect niet te rood en het heeft een beetje een roze/oranje ondertoon. Het is stijlvol en zomers tegelijk en dat had ik helemaal niet verwacht!

Het aanbrengen verliep moeiteloos en streeploos, wat een fijn lakje is dit zeg. Ik heb wel vaker matte lakjes opgehad maar de meesten drogen toch wel op met strepen en werden hierdoor heel lelijk, maar deze lakt super snel weg en strijkt mooi vloeibaar uit. Ook een fijne bijkomstigheid is dat de lak lekker ruikt, waarna hij ruikt weet ik niet maar hij heeft in iedergeval niet zo een vieze nagellak geur.

Wat vinden jullie van matte nagellak?