woensdag 29 september 2010

Margriet Winter Fair 2010

De zon is zich aan het terug trekken en het weer wordt steeds slechter. Wat ik zelf heel erg merk is dat ik deze periode gemist heb, natuurlijk vindt ik het jammer dat het warme weer plaats moet maken voor dit slechte rot weer. Maar de gezellige sfeer die je ervoor terug krijgt maakt het voor mij weer helemaal goed! De feestdagen komen er weer aan en nu lijkt dit misschien nog ver weg maar aankomende vrijdag is het alweer 1 oktober en dat betekend dat we nog maar 3 maanden van dit jaar hebben. Die 3 maanden zijn zo om maar ik weet nu al dat het hele leuke en gezellige maanden gaan worden met Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw in het vooruitzicht. Lekker slenteren door de regenachtige koude stad op zoek naar de juiste cadeautjes en zodra je thuis bent het gezellig maken en bijkomen met lekkere warme chocolademelk.

In deze 3 laatste maanden van het jaar staat ook nog iets anders gepland wat ik ook altijd erg gezellig vind. Ik heb het over de Margriet Winter Fair, kennen jullie dat?

De Margriet Winter Fair is een jaarlijks terugkerend, feestelijk, evenement waar je van alles kan beleven. Er is altijd zoveel te doen dat je geen tijd genoeg lijkt te hebben. Maar wat kan je daar dan allemaal doen vraag je je dan af, nou het volgende: Je kan er onder andere workshops volgen, er zijn optredens van bekende artiesten, er is een Beauty & Wellness Plaza waar je verschillende tips en inspiratie kan opdoen en natuurlijk shoppen!

Dit evenement zal plaats vinden van 19 t/m 25 november in de Jaarbeurs in Utrecht. Je kan zelf bepalen welke dag je naar de Margriet Winter Fair gaat wel is het zo dat als je de tickets koopt je ze koopt voor een specifieke dag. Dus dat is even vooruit plannen, de periode is misschien wat onhandig omdat het geen vakantie periode is maar gelukig is er elke dag genoeg te doen en maakt het dus niet uit of je in het weekend gaat of door de weeks. Oke misschien maakt het wel een klein beetje uit bijvoorbeeld als je speciaal voor een artiest er heen wil gaan en die komt net op de dag dat je naar school moet of moet werken. Ik heb zelf mijn keuze van de dag laten afhangen van de artiesten die komen, ik ga op woensdag 24 november en dan komen Nick en Simon, mijn dochtertje vindt hun helemaal leuk en ik ga dan ook samen met haar. Toevallig is het op woensdag dat hun komen en dan heeft zij dus een halve dag van school, dus dat is helemaal perfect!

Over de week verdeeld komen er ook andere leuke artiesten, wat dacht je van: Xander de Buisonjé, Jan Smit, Glennis Grace, 3JS, Edsilia Rombley, Belle Perez, Trijntje Oosterhuis, Brigitte Kaandorp en nog vele andere.

Wil je nou meer informatie over dit evenement kijk dan op de Margriet Winter Fair site, daar staan ook de workshops die gegeven gaan worden en foto's van vorig jaar om alvast in de stemming te komen.

Zijn jullie ook wel eens naar zo een soort evenement geweest en lijkt het jullie leuk?