dinsdag 28 september 2010

Een nieuw onderkomen

Welkom op The Color Swirl!

Al enkele dagen was ik aan het twijfelen om te verhuizen...verhuizen van mijn blog wel te verstaan. Ik weet niet wat het was maar bij mijn vorige blog Miss--Moana's Beautyland werkte het niet lekker, de blog werkte niet zoals hij werken moest en elke keer instellingen veranderen was ik wel zat geworden. Na lang twijfelen heb ik ervoor gekozen om een nieuw huis te zoeken voor al mijn beauty uitspattingen. Door de goede ervaringen van andere bloggers over deze site ben ik toch maar bij dezelfde blogsite gebleven want hij schijnt het toch gewoon goed te moeten doen.

Ik heb al enkele dingen ingesteld en raad eens.....het werkt nu gewoon helemaal! Niet meer rommelen om mijn post te plaatsen, wijzigingen die ik aanbreng worden ook echt aangebracht en het belangrijkste is toch wel helemaal frustratie vrij kunnen bloggen. Hoe het kwam dat mijn andere blog zo raar deed weet ik niet maar ik heb weer hoop!

Wel heb ik voor een andere naam gekozen want Miss--Moana's Beautyland 2 vond ik niet zo super klinken en aangezien ik soms nogal bijgelovig kan zijn wou ik ook totaal iets anders, want je weet maar nooit ;)

Dus vanaf nu wordt al mijn gebrabbel hier geplaatst. Ik heb al een aantal posts klaar liggen voor jullie, dus die kunnen jullie in de loop van de week verwachten. Ik kan er in iedergeval weer vol enthousiasme tegen aan en ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn/worden!